Gjort idag?

Jag har varit inne i stan med Käre Golpar hela dagen, blev en hel del saker faktiskt. Två tröjor, två bh:ar, ett nagellack, en perfym och en bodylotion. Allt samanlagt blev 800 kr :). Golpar köpte en mineral fondation och två perfymer :). Sedan har jag och Golpar varit hemma hos míg som då har haft gäster och ätit en kalkon middag och haft singstar tävling ;). snart kommer även Jenny och Claudia hit :D. ääääääääääntligen får jag träffa Clau igen, saknar ju henne jätte mycket nu när hon varit bortrest !! Aja nu ska jag och Golpar ut och slutföra vår singstar tävling som vi då leder i ;)



Världens godaste perfym :D
(backham)



Två nya bh:ar från H&M.
250 kr



nagellack som förstärker naglarna.
119 kr



Framsida.




Baksida.
Lee t-shirt från JC
400kr



Kofta från H&M
249 kr



Söta Golpar :)



:)
puss Simone&Golpar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0