God natt / Simone

Hej gott folk. Om ni undrar så har Claudia inte dött! Vi har bara grymt mycket i skolan nu så vi har lite svårt att hinna med allt bloggande men försöker så gott vi kan ;). Iaf jag kom hem från träningen för ett tag sen och då kom min brorsas flickvän med en överraskning till mig :D Jag fick låna hennes gammla gitarr :):):):):). Blev super glad! Så denna kväll har jag mest ägnat mig åt den, så nu är den  ny stämd och så har jag då lärt mig låten halelulja :D. haha är lite överglad XD. Jaja nu är klockan ganska mycket och min brorsa och hans flickväns kompis kom precis över och dom tjatar om att jag ska titta på film med dom, dricka julmust och äta mandariner, pepparkakor och ädelost, låter lite frestande så ska dra nu men vi hörs. Puss och godnatt allesammans ! <3 / Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0