Helgen- Simones födelsedag- tävling

hej igen allesammans. Nu har vi kommit hem från Helsingborg. Det vart ett JSM-brons till oss :D. fyllde ju år också. Det var en riktigt trevlig dag. vaknade av alla i gruppen som sjöng för mig och sen skulle jag öppna presenter. Fick ett glas fyllt med toffefe med ett par örhängen i och en dikt som gick :
Nu är du blivit så stor kan vi med gått samvete be om en lillebror. För mensen har du väll fått? och prinsen har väll inte gått?, hur mycket tjänar han förresten? mest på efterfesten? nu ska du inte tro att de är karln vi vill åt utan att du ska få barn. Grattis från claudia och Golpar. haha :D Fattade lite trögt först men den va ju bara på skoj :). sen fick jag en hakklapp och en nappflaska :S haha undra vad som va syftet med de !? ;) de fick ag av hela laget. Sen fick jag smink och hudvårdsprodukter av bästaste hanna! :). Allt va jätte skojj och helgen var verkligen grymt rolig!! men nu måste jag dra har massa saker att göra. men bilder och lite annat skojj kommer sen. :) puss / Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0