Skräcknatt nr 1 !!

Igår var jag ju som sagt med Hanna. Vi tittade på världens bästa men läskigaste skräckfilm XD. Har nog aldrig någonsinn varit så rädd som jag var då!. haha de började med att ljudet på TV stängdes av på en film vi tittade lite halft på innan vi skulle sätta på filmen (barnhemmet). Då började vi skrämma upp varandra lite men vi var fortfarande inte så jätte rädda sen skulle vi starta filmen och såklart råkade Hanna typ sätta på rysk text eller vad de nu va XD. så vi fik chansa oss fram, då fick man lära sig ett nytt språk på köpet ;) haha. Iaf så tillslut fick vi igång filmen och vi hade byggt upp en mur med kuddar och filtar över hela soffan eftersom vi visste att vi inte skulle våga titta på filmen annars. Sen hade vi laddat upp med glasvatten och en STOR godispåse :D. Iaf så började vi titta på filmen och den blev bara läskigare och läskigare och tillslut blev vi så rädda att vi titta på filmen med tänd lampa, och det var en scen i filmen som va de läskigaste av allt, till och med så jag börja gråta och fick en Hanna över mig XD haha. Men jag rekomenderar den verkligen! Det var ingen slakta film utan den va en rysare och slutet va det bästa av allt, mycket sorglig va den också :( .
Efter filmen tittade vi på gympa filmer på oss från att vi va små, riktigt rolit att se :D. och typ någon timme senare skulle Hannas bror Andreas komma hem så vi bestämde oss för att gömma oss, så vi släkte ner hela lägenheten och sedan gömde vi oss bakom Hannas dörr så vi kunde hoppa fram när han skulle komma, men varken jag eller Hanna kunde hålla oss för garv så vi börja asgarva och gömde oss under täcket istället, och precis då tänds lampan och Andreas undra va vi höll på med XD haha de va också grymt roligt, kunde verkligen inte sluta skratta !.
IGÅR VA NOG DEN ROLIGASTE KVÄLLEN PÅ LÄNGE ! , TACK HANNA ! <3

puss Simone <3



En bild på Hanna och mig för ca 1 och ett halft år sedan, efter en träning.

Kommentarer
Postat av: Hannii

Tack själv, kvällen var såå rolig >:D vi mpåste verkligen göra om det oftare!!! Det får bli ett nyårslöfte! Å du kmr väl ihåg , vi ska aldrig sluta vara vänner :P ^^ Älskar dig. <3

2008-12-28 @ 20:35:59
Postat av: Simone

Haha, jaa det får de verkligen!, vi ska ha flera skräckkvällar :D

japp föralltid :D

älskar dig med hanna <33

2009-01-02 @ 17:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0