Uppdatering

Kom hem från Järvsö igår men orkade inte skriva ngt. Min jul har iaf varit lite tråkig men jättemysig. Jag har åkt bräda, kollat på teve, ätit god mat och umgåtts med familjen. Jag fick också en del fina julklappar, bland annat en parfym och bodylotion från hugo boss, några koftor och tröjor, en klänning, björn borg trosor, singstar spel, smink, ett par jeans, pengar, mm.

Igår var jag på bio med Jenny. Vi såg Australia. Den var verkligen jätte bra och jag rekomenderar den, höll nästan på att börja böla :) Efter bion åkte vi hem till Simone och sjöng lite sing star.

Idag har jag varit i stan hela dagen med Simone och det var verkligen folk överallt och det var mest en massa skit på mellandags rean så det blev inte mer än ett par jeans på rean. Sedan köpte jag en mössa, ett par skoletter (eftersom hela min klack gick av förra helgen), brun utan sol, nagellack och en foundation. Lägger kanske in lite bilder senare men nu ska jag äta middag, ha det bra :)


Järvsö

Kärlek Claudia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0