Fredagen

Gårdagen blev inte riktigt som vi hade planerat, utan jag, Simone, Nellie och Anna åkte till Jenny istället. Vi lyssnade på musik, snackade, lekte en sjukt rolig lek och hade allmänt chill. Kom i säng ganska sent, vid fyra någon gång och vaknade vid 10 av att jag hade ont i hela kroppen eftersom jag sov på golvet. Kommer bilder om någon dag när jag har laddat upp bilderna till datorn.

Idag har jag, Simone, Jenny och Angelica varit i stan och delat ut relamblad för att få in pengar till en islandsresa som vi ska göra med vår grupp. Det var inte kul någonstans. Vi skulle gå i tre timmar och det var kallt, tråkigt och alla var skittrötta. Iaf, efter det skulle jag och Simone åka hem till henne och baka lussebullar för att vi blev sjukt sugna på det när vi var i stan. Men tyvärr var vi för trötta så jag åkte hem istället. Nu ska jag bara titta på teve och ta det lungt.

Kärlek Claudia !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0