så grymt kul XD

Är hos elin vi har gjort en jävla massa på bara två dagar och det roligaste va igår när vi skulle växla pengar på donken så stod vi och snackade om några patetiska som strulat runt oh hållt på så när hon i kassan frågar ellin vad hon vill råkar elin säga jag vill strula dom här pengarna ! Hon i kassan såg ut som ett stort frågeteken tills elin kom på sig själv och sa ojsan mena såklar växla :$
haha så jävla roligt!
Idag har vi sprungit i 40 min och sen solat hela dagen och haft vattenkrig, vilket jag förlorade :( vi har haft en super rolig kväll/mrgon/dag :D. och det är inte ett ända moln på himlen ! :P

Puss Simone


Elin och jag förra sommaren

Kommentarer
Postat av: hannapanna

åh vad jag saknar er sötisar!

2009-04-06 @ 19:02:29
URL: http://hannsie.blogg.se/
Postat av: hannapanna

åh vad jag saknar er sötisar!

2009-04-06 @ 19:03:05
URL: http://hannsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0