sorry

sorry för det icke bloggandet. tänke bara skriva lite kort om helgen

fredag: var vi ute i islandstorget och typ grilla, lyssnade på musik och lite sånt gusten och fredrik kom också dit.

lördag: fyllde min pappa år , GRATTIS! sedan drog vi hem till David i vällingby tror jag det  var :) vi chillade lite, typ snacka och lite sånnt

söndag: vi vaknade typ döda efter inte mycket sömn alls, jag och claudia hade barngrupperna åkte hem pluggade och sedan drog till träning såg fortfarande ut som ett lik men orkade inte bry mig.

nu är det dags för skola igen, det är bara fyra dagar denna vecka för på fredag åker vi till lund för att tävla JSM :) önska oss lycka till !

Puss Simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0