Gamla bilder

Shit vad jag saknar de gamla tiderna! Sitter och kollar igenom gamla bilder från alla olika kvällar med folket, det är galet.


Nellie, Oscar och jag


Gusten, Fredrik, Claudia, Malin och jag


Patrik och Sebastian


Jenny och jag


Jalle och jag


Elin, Jag och Claudia


Claudia, Gusten, jag och Fredrik


Majk och Claudia


Simon, jag och Oscar


Simon, jag och Oscar


Anna och jag


Jag och Ellen


Jag och Hanna


Jenny och Majk


Kribbe, simon N, Niclas, Marion och Gelic


Olivia och Claudia


Simon R


Theo, Hugo, Max, Oscar, jag, Claudia och Simon R


Siri, Gelic, anna, marion och jag


Claudia, Golpar och jag


Jag christian, Hanna och Elin


Max, Hanna, Elin, Christian och Simon


Max och Christian

Lite få bilder, shit härliga minnen! :)

Puss Simone




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0