Hela jag skakar

Fy fan, jag blev precis jagad av en man på väg hem från träningen. Jag gick helt ensam på min gata som är väldigt lång, sen började han försöka snacka med mig och jag ugnorerade sen efter ett tag började han skrika och gick över till min sida av gatan, sen efter ett tag började han jogga efter mig så jag tog upp telefonen och ringde pappa och jag började springa skit fort. sen skrek jag till pappa, KOM. Men då sprnag mannen in bakom en "vägg" så jag ba nej det är lugnt nu ! sen när jag gått en bit kommer han ut på ett annat ställe och skrek, holla chica, stanna ! jag ignorerade och började småjogga så han började springa efter mig igen och skrek, stanna sa jag! sen skulle jag springa upp för ett par trappor och då va han bakom mig och då hade pappa sagt till mamma att springa ut så mamma sprang ut i pyjamasbyxor, ett linne och ett par tofflor. Hon va nog lika rädd som jag och när mannen fick syn på henne började han gå långsamt efter mig och jag och mamma sprang skit fort in i porten sen så försvann han, har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv ! Trodde han skulle våldta mig eller något ! hela jag skakar och jag fick typ en chock !!!
aja, skriver om ett tag när jag lugnat ner mig lite mera !

Puss Simone

Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en bra dag :)

mvh sannie the fuzzy bunny

2009-02-05 @ 22:36:37
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Passande kommentar med tanke på att hon nyss skrev att hon blivit jagad av en äcklig gubbe... :/

2009-02-05 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0