FYY FAAAAAAAAAAAAAAAAN !

Hur fan ska man kunna lita på killar !?  , Jag har aldrig aldrig aldrig någonsin träffat en kille som inte ljugit för mig :O, Helt sjukt ! jag känenr att jag måste skriva av mig är så sjuktsjuktsjukt förbannad !!! . Hela dan har varit riktigt kaos asså !!! herregud ! , Tjejer jag säger bara litar aldrigaldrig på killar ! Dom ljuger och sårar bara ! de är nog det dom är skapta för ! åhhh man blir så arg och deras äckliga falskhet som man får reda på efter allt är slut fy fan, förlåt om ni inte fattar något eller att jag upprepar mig men måste bara få skriva av mig min ilska som jag gått och bärt på hela j*vla dan !!!

// Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0