Kom på en sak

Jag skulle nog aldrig klara mig utan Claudia!. Ni anar inte hur j*vla mycket den tjejen gjort för mig ! Jag har suttit och tänkt igenom allt med henne, och shit säger jag bara. Hon har alltid stöttat mig, alltid hjälpt till, ´varit som en vägvisare för mig. Jag förstår inte hur hon orkat och hur j*vla mycket tid hon lagt ner på mig. Så grymt glad att få vara hennes kompis. Claudia är den absolut närmaste kompisen jag har och jag har verkligen förtroende för henne och litar på henne så grymt mycket. Rolig och skön är hon också :D. Jag gillar den bruden stört mycket och hoppas hon vet det och hur tacksam jag är :).
Kan lova er att med Claudia har man alltid roligt och går att alltid lita på, och varför gör det att göra det ? jo för hon är en äkta vän :) thihi.



Claudia och jag :) <3

/ Simone

Kommentarer
Postat av: Claudia

Guud vad gulligt :P Låter iof som att du försöker sälja mig :) (a)<3<3

2009-01-28 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0