Sammanfattning och bilder.

Heej alla. Eftersom jag inte har skrivit på ett tag tänkte jag gör en liten sammanfattning. I söndags var jag i Väsby Centrum med mamma och shoppade lite. Köpte två söta koftor på MQ. Sedan åkte jag till Jenny och vi drog till hennes kompis och badade jacuzzi och lite sånt. Sedan åkte vi hem till Jenny igen och sov. Dagen efter träffade jag Lillis för första gången på länge eftersom hon flyttat till Frankrike. Simonr hade ju som sagt ordnat en överaskningsfest till henne. På tisdagen hände inte så mycket, solade solarium och flängde runt hit och dit för att ordna till nyår. Sedan var det långträning. Och igår var det ju nyår. Vi var hos Simone och hade en mysig middag. Orkar inte skriva så mycket men här är iaf lite bilder :)


Alla

Simone och jag

Oscar, Golpar och jag


Simone

Nellie, Golpar och Oscar

Det var allt för nu, byyye <3

Gott nytt år föresten !!

//Claudia

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gott nytt år !

2009-01-02 @ 17:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0