Gud !

Gud kolla vad jag hittade, en bild på mig och Rebecca från när vi va små. Så himla söta :) Hon kommer alltid vara en av mina bästa vänner! och undra hur många kompis hjärtan vi delar :P de roliga är att våra pappor är bästa kompisar och har varit hela livet och rebeccas pappas syster är min mammas bästa kompis och de har dom vart sedan dom va små så de va på så sätt mina föräldrar träffades ;) Alltså är de meningen att jag och Rebecca ska hålla ihop livet ut och som sagt samma sak med min storebror och Rebeccas stora syster Kim dom har också varit bästa kompisar hela livet :)


Kärlek !

Puss Simone

Puss Simone

Kommentarer
Postat av: Gud

ja, jag ser =)

2009-03-24 @ 22:26:54
Postat av: Anonym

Kul Golpar ;)

2009-03-25 @ 08:45:50
Postat av: Golpar?

men hur sjutton visste du att det var jag !? :$

hähä ;)

2009-03-25 @ 14:59:58
Postat av: simone

haha därför att jag r Gud ;)

2009-03-25 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0